söndag 11 januari 2009

Tenta








Nu har jag levt med den här mannen, Emil Morten Berg och några andra under ett halvår. Det ska bli skönt att lämna dem till sitt öde... eller var det så att nu kommer de aldrig lämna mig?
Ja, det här med tenta var verkligen nervpressande. Men på nåt sätt (vad jag än säger om andra inlärningsprocesser) så var det bra för mig att verkligen nöta in nånting i mitt stackars huvud. Säkert 30-35 timmar sista veckan före tenta läste jag och gjorde sammanfattningar. Inlärning modell Ä...
Men nu är tentan skriven och jag lär väl få vänta ett tag på resultatet. Det var inte 100%-igt resultat men jag tror och hoppas att det gick vägen. Till godkänt...
Ganska tufft också att sitta i fem timmar och skriva för hand, uråldrigt, kramp i tummen, 18 sidor blev det.

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.