lördag 20 december 2008

God Jul


Ensam, jobbigt eller skönt? Ja, det kan ju vara både ock, eller hur. Inga karlar i huset, bara jag och jag kan prioritera det som är viktigt bara för mig. Det känns lyxigt egoistiskt och skönt. Till en viss gräns, efter ett tag är det bara trist att få bestämma allt själv...
Julen firar Lasse och jag med familjen Ljungström i Stockholmstrakten och vi hinner också med min släktsida ute i Åkersberga med systrar, makar och syskonbarn i olika åldrar...
På bilden ser du tomten David och min Jonatan, 1995 tror jag...

1 kommentar:

Anette sa...

Hej Mia! Jovisst bor vi på Seglaregatan. Nummer 1, 216 11 Limhamn. Ha en riktigt skön jul!! Härligt att åka iväg och kanske bli lite ompysslad. Jag har jour hela julafton så det kan bli en jul på jobbet om jag har otur.
Kramiz anette