söndag 10 januari 2010

Slapparhelg

En skön slappar helg till ända.
Firade min goda vän Michael igår på hans 50 årsdag. God mat och dans i källaren. Han och hans familj hade ordnat det jättefint. Jag tog mig i kragen och minglade runt riktigt bra, (kan ju ha lite svårt för det ibland, fastnar på ett ställe och blir både blyg och lat..) Flera givande samtal med olika personer. ...sjukvård, nytt jobb, åldrande, barnen, musik, var några av ämnena med olika personer!
Så idag var det dags att ta fram skidorna igen. Verkligen optimala förhållande, Katarina Z o jag åkte 8 km från Brukshundklubben i solsken och -6°. KANON!
Och nu väntar jag bara på Damernas Detektivbyrå. Feel good!

2 kommentarer:

Kristina Gerdin Tofte sa...

Skidåkning låter härligt! Själv har jag bara stavarna....
Jag har varit så frusen sen jag kom till Knivsta så då har stavarna fått vila. Men längtar.....
Allt gott till Mia!

Ulrika Glembrandt sa...

Hej! Ska bara säga att jag är här ibland och kollar in din blogg. Kul!
Kram. Ulrika.